Forum Sixty Niners & Rail's Masters Strona Gwna Sixty Niners & Rail's Masters
Reprezentujemy Pozytywne Wibracje
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Kilka tygodni temu założyli mi aparat ale od kilku dni prz

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sixty Niners & Rail's Masters Strona Gwna -> Funiaste
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta: 0 tematw

Skd: Finland

PostWysany: Wto 19:20, 08 Kwi 2014    Temat postu: Kilka tygodni temu założyli mi aparat ale od kilku dni prz

może się ktoś jeszcze na ten temat wypowiedzieć >????
[link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie dziewczyny!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

modne sa hafty. [link widoczny dla zalogowanych] ja:TO PAN JEST WARIAT,DZWON CHLOPIE NA POLICJE
Też robię to często. -dlaczego wybralam akurat taki kierunek studiow Kazdy klient w restauracjii patrzyl tylko na mnie. Sunshine,takze jestem ze Szczecina i podzielam Twoja wypowiedz..slyszalas o klinice Medi Clinique na Mickiewicza? To jest prawda ? [link widoczny dla zalogowanych]
na ziemi ? Mnie po niej ścieło. 10 tyś zł (min. Trzymajcie kciuki Ludzię! Nic nie pomoglo na dluzej. To jak odsiadka w pierdlu - kiedyś sie skończy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Piersi tez mnie bola jak dotykam.
PA, PA.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a moze to pozycja nie ta?
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam serdecznie..
[link widoczny dla zalogowanych]
Proszę o podanie kontaktu np nr gg, osób, które mogą ze mną porozmawiać na temat pracy jako ajent żabki!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

preparat do dekoloryzacji - w postaci dwóch saszetek, kupi sie w każdym sklepie fryzjerskim. [link widoczny dla zalogowanych] Sa to 3 przypadki smiertelne po lewatywie z kawy.
jaki jest tytuł polskiej wersji piosenki richarda marxa right here waiting e tam od razu problem, od razu nie umiemy. Chciałam wszystko uporządkować, być sama, nie chciałam się z nikim wiązać. Zarowno Igg jak i Igm byly dodatnie. bo ja juz kilka razy sie zdziwiłam , wydawało mi sie ze jem mało ale jak policzyłam kcal to zgłupiałam ;-O [link widoczny dla zalogowanych]
wychodzi na to,że to ja miałam rację.nie mam czego ci zazdrościć.te wszystkie porady są w internecie, albo w książkach.szkoda tylko ,że nie odsyłasz tych zdesperowanych kobiet do lekarza, tylko robisz im nadzieję.jeśli możesz spać spokojnie,wiedząc,że niektóre kobiety nie miały szans na wyleczenie.bo ci zaufały,to gratuluję!!!!!!!!!!! Mona007 - waga nam stoi, ale ... Pękniecie pęcherzyka i uwolnienie komórki to właśnie owulacja (jajeczkowanie). Kurcze, zapomniałam hasła, czy któras z Was wie, jak je odzyskać? Choduje je do slubu bo slub w czerwcu 2007 i chcialabym (tak sobie moj przyszly maz wymarzyl) zebym miala rozpuszczone wloski i z przodu spiete do tylu i jakies rozyczki wpiete przy welonie. Mi się bardziej podoba Mucha chociaż figury nie ma najlepszej Problem w tym,ze na 1000 ludzi znajdziesz 1000 roznych tez, zadnej gwarancji a twoj strach bedzie na koncu 1000 razy silniejszy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ni to pepsi ni to cola
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja nie mam ani jednego wypełninie, wzorowo zdrowe zęby ( a mam już 23 lata) i wcale nie są białe po tym, a kamień faktycznie się odnawia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
teledysk:
[link widoczny dla zalogowanych]
Lęk jest ogromny i naprawdę staram się tłumaczyć sobie, że to tylko małe stworzenie, które nic nie może mi zrobić, jednak nie działa...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

macie jakies rady dla watpiacych? [link widoczny dla zalogowanych] Depeche Mode Personal Jesus
Dla mnie najpiękniejsza była Anna Dymna za młodu kiedy już się wykąpałam siadam wygodnie, odkręcam główkę prysznica, tak ze leci tylko jeden strumień. [link widoczny dla zalogowanych] ,oligo.dx.html) raz w roku zastosować i wystarczy dla utrzymania efektów tzn. Rewelacja!! Dretwialy mi rece i nogi , jakbym sie nie ulozyla to bylo zle, pierwsza moja mysl byla taka ,ze moze jeszcze rosne. [link widoczny dla zalogowanych]
Fajnie, ze coraz nas tu wiecej ciepła woda potrafi ukoić ból moze nie w 100% ale jednak. Pozdrawiam A chłopaka sobie odpuść ,nie jest wart Twoich frustacji i utraty przyjaźni. bo dzwonilam do swego gina, nie jednego i powiedzial mi ze przy pierwszej obumarlej ciazy sie specjalnie badan nie robi...a ja nie chce tego drugiego razu! Kobiety cierpliwości więcej i posłuchajcie troszke szybszej i łatwiejszej muzyki a nie smutasów. Mówisz, że w Netto, albo w Biedronce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam 30 lat, ale wiek podobno nie gra roli Od jakiegoś czasu mieszkam we Wrocławiu i troszkę samotnie się tu czuję
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
kazia miala propozycje zeby wziac udzial w 3 edycji ale sie nie zgodzila.

zimne okłady też zaaplikowane.
[link widoczny dla zalogowanych]
Z tego co mówił to chyba jeszcze będę miała robione coś na podstawie czego określą go dokładniej. WIELE HALASU O NIC .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I bezwzględnie należy pamiętać o zażyciu kapsułki(jesli nie była dodana do wlewu) z bakteriami po lewatywie

Czy ciężko jest znaleźć prace i mieszkanie? [link widoczny dla zalogowanych] ona miała 16 lat....to na pewno piosenka Dziewczyna o perłowych włosach zespołu OMEGA (tytuł orginalny Gyöngyhajú lány) dodatkowo wykorzystana przez Scorpions w przeboju White dove.
wiec sie nie dziw , ze nie dochodze 1200 brutto podstawy, do 1000 zl brutto za merchandising, oraz prowizje za sprzedaz. Pa pa Niestety walizka była za mała żeby zabrać wszystkich znajomych i rodzinkę Na ich stronie oczywiście wszystko pięknie opisane, ale żeby sprawdzić trzeba wydać 3000, co już nie jest tak fajne. [link widoczny dla zalogowanych]
Mialam szczescie, bo poznawalm wielu zyczliwych ludzi teraz juz bez leku szykuje sie do wylotu, mam nadzieje, ze uda zalatwic mi sie dziekanke, a potem to juz z gorki mam tak samo, boli podobnie jak przed okresem, tylko że już z 3 tygodnie tak sie pojawia. skoro masz 80 pod biustem, to nie mozesz miec B75, musi byc 80...chyba Podnoszę temat, bo właśnie jestem po nieprzespanej nocy. pozdrawiam!!! odzywajcie sie ludzie , nie pozwolmy by ten wątek padł....a może wątek ten czyta ktoś z górnych szczebli naszej zacnej firmy wiec zapraszam do rozmowy...... Benassi Bros - Movin\' Up
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Niedawno założyłam bloga o modzie i kosmetykach dlatego mam tym większą motywację aby schudnąć i wytrzymać na głodówce będę tam opisywać swoje poczynania a jak skonczę to zamieszczę zdjęcia z efektami mojej pracy pierwszy post jeszcze dzisiaj na którego serdecznie zapraszam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sixty Niners & Rail's Masters Strona Gwna -> Funiaste Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin